ENDODONCIJA

Dosta često pacijenti u ordinaciji dentalne medicine znaju čuti termin “liječenje zuba”. Iako liječenje zvuči kao nešto neinvazivno i nešto dosta jednostavno nažalost nije tako. Liječenje zuba spada pod granu dentalne medicine koja se zove endodoncija.

Endodoncija podrazumijeva “liječenje” zubnih kanala. Sam termin “liječenje” stomatolozi koriste za uklanjanje zubnog živca zajedno s upalom.

Endodoncija spada pod granu stomatologije gdje se uklanja upaljeni živac, očiste zubni kanali i zatim napune biokompatibilnim materijalom. Uzroci upaljenog živca mogu biti razni, a otkriva se dijagnozom doktora dentalne medicine.

Najčešći razlog upale živca jest duboki karijes koji je prošao kroz sve slojeve zuba te je samim time otvoren put bakterijama do zubne pulpe.

Nažalost jednom kada bakterije prodru do zubnog živca taj isti živac se mora ukloniti.

U Dentalusu koristimo modernu strojnu endodonciju za liječenje zuba u takvoj situaciji. Takav zub koji je dobro endodontski tretiran može se koristiti još mnogo godina zasebno ili kao nosač krunice ili mosta.

Različiti zubi imaju različiti broj kanala te tako sama kompleksnost postupka je određena time na kojem je zubu upala.

Sam tretman je bezbolan te se radi pod lokalnom anestezijom. A za dijagnozu i dobro obavljen rad koriste se najsuvremeniji dijagnostčki postupci.

Sama mogućnost rentgentskog slikanja je dostupna u našem centru i vidljiva odmah na našem ekranu pacijentu što nam uvelike olakšava objašnjavanje terapije i postupka.

doktor dentalne medicine             dežurni doktor      endodoncija

dentist krk          dentista krk           stomatolog krk    zubni kanali